Next Step Program 2017/2018

De tweede editie van het Next Step Program biedt nog meer ruimte voor talentontwikkeling. Ook geeft het programma een grotere groep deelnemers de mogelijkheid om hun ‘eigen’ next step te zetten.

 

Stap 1 – Aftrap en inschrijving
Op 2 november 2017 wordt het Next Step Program gelanceerd tijdens de BNA Architectendag ‘Reset your mind’. Inschrijven voor deelname kan vanaf die dag door middel van het inzenden van een recent gerealiseerd project.

Stap 2 – Einde inschrijving
Op 28 februari 2018 eindigt de inschrijfperiode van 4 maanden.

Stap 3 –  Discussie met inzenders 
Medio maart 2018 vindt in nauwe samenwerking met een universitaire onderwijsinstelling een discussie plaats met inzenders en studenten.

Stap 4 –  Jury fase 1 (nominaties)
Begin april 2018 selecteert de vakjury de bureaus voor de shortlist aan de hand van hun projecten en presentaties.

Stap 5 –  Presentaties nominaties
Eind april 2018  presenteren de bureaus die deel uitmaken van de gekozen shortlist hun visie en ingediende project op een evenement bij en in samenwerking met een onderwijsinstelling.

Stap 6 –  Master Class
Begin mei 2018  wordt de voor de shortlist genomineerde bureaus een master class marketing en online communicatie aangeboden door de online real estate marketeers van Yorem

Stap 7 –  Jury fase 2 (finalisten)
Eind mei 2018  maakt de jury de drie finalisten van het Next Step Program bekend.

Stap 8 – Networking finalisten
Op 4-7 juni 2018 worden de finalisten gepresenteerd tijdens de vastgoedbeurs Provada. Zij ontmoeten hier toonaangevende investeerders, ontwikkelaars en collega’s.

Stap 9 – Feest & Award uitreiking
Begin juli 2018 worden de 3 finalisten van het programma gehuldigd tijdens een zomers feest. Een van hen ontvangt de Next Step Award  – 10.000 euro en een opdracht van SYNCHROON.